Om Aske

Aske er en erfaren ”marketing generalist” og har hjulpet utallige virksomheder med at skabe vækst via gennemarbejdede digitale strategier. Aske har mangeårig erfaring med at rådgive virksomheder ud fra en pragmatisk og datadrevet tilgang, og hans brancheindsigt spænder vidt i både B2C- og B2B-øjemed.

Hver dag hjælper Aske danske og internationale virksomheder med at planlægge og prioritere deres marketingindsatser ud fra de ressourcer, de har til rådighed. Han er særligt stærk i at identificere nye muligheder, der imødekommer og overgår virksomhedens behov. Blandt kollegaer er han kendt for at være en idérig primus motor med hjertet på rette sted.

Aske har desuden iværksættererfaring og ved derfor, hvad det vil sige at sidde på den anden side af bordet. Hans dybdegående forretningsforståelse og passionerede sjæl gør ham i stand til at opsætte realistiske målsætninger, som gør en mærkbar forskel for vores kunders forretning.

Vi underviser ved

 

Vi har hjulpet en lang række virksomheder med at bygge bro mellem deres forretning og kunder. Vi skaber relevant trafik, øger omsætningen og styrker deres digitale tilstedeværelse.

CASES.

Se et udvalg af vores cases herunder

Stresslæge: 116,04 % stigning i organisk trafik

Stress er efterhånden meget udbredt i Danmark, hvilket afspejles i, at ca. 430.000 danskere hver dag oplever alvorlige symptomer på stress. Den store stressepidemi betyder også, at der foretages

Læs casen

Flex VVS: 60+ henvendelser om måneden

Flex VVS er en nystartet virksomhed i rivende vækst, som tilbage i juni 2019 fik lanceret en hjemmeside med målsætningen om at tiltrække kunder gennem digitale kanaler.På Google er der en s

Læs casen

Dyreverdenen: 959,53 % stigning i omsætning

Dyreverdenen er en webshop, som sælger alt fra foder, udstyr og tilbehør til både hunde, katte, og gnavere. Mikkel Nielsen, der ejer Dyreverdenen, elsker dyr og har siden han startede webshoppen ti

Læs casen

Få en gratis analyse

Lad os tage en snak

Samtaler fører til forandring og vi kan hjælpe dig med at kortlægge den rette digitale strategi, så du kan indfri dine vækstmål. Vil du gerne overhale dine konkurrenter?