Om Frederik

Frederik har arbejdet med online markedsføring siden 2014, hvor han blev ansat i en af USAs hurtigst voksende SaaS virksomheder, som udelukkende specialiserede sig i Google Ads.

Siden da har han været fire år som Head of SEM i et digital marketingbureau. Her har han styret et team på over 10 personer og været med til at hjælpe hundredvis af nordiske virksomheder med at vækste og skabe succes på deres respektive markeder.

Derudover har Frederik undervist både virksomheder, studerende og ledige i online markedsføring. Dette har været i samarbejde med IVÆKST og Google Succes Online på både CBS, KU og hos Googles selv.

Uddannelsesmæssigt har Frederik en kandidat i økonomisk markedsføring fra Copenhagen Business School.

Vi underviser ved

 

Vi har hjulpet en lang række virksomheder med at bygge bro mellem deres forretning og kunder. Vi skaber relevant trafik, øger omsætningen og styrker deres digitale tilstedeværelse.

CASES.

Se et udvalg af vores cases herunder

IVECO: En B2B lead generation case med 90% stigning i antal leads

Forskellige forretningstyper, forskellige kunderejser. Digital marketing spiller en stor rolle for mere eller mindre alle forretningstyper, men kunsten er at få formatet til at passe til kunderejsen.

Læs casen

Bad & Fliser: Fra digital marketing til offline salg via skræddersyede omnichannel tiltag

Bad & Fliser er en virksomhed, der specialiserer sig inden for fliser, baderumsmøbler, VVS og sanitet. Med et eksklusivt showroom og en lige så indbydende hjemmeside er Bad & Fliser både et

Læs casen

Bodyman: 50 % vækst i omsætning via skræddersyet Google annoncering

Bodyman er en virksomhed, der sælger fitnessprodukter online og offline på det danske og svenske marked. Siden Bodyman blev stiftet i 2003 af Kåre Madsen, har de haft en ambition om at være de bed

Læs casen

Få en gratis analyse

Lad os tage en snak

Samtaler fører til forandring og vi kan hjælpe dig med at kortlægge den rette digitale strategi, så du kan indfri dine vækstmål. Vil du gerne overhale dine konkurrenter?