Case study

50 % vækst i omsætning via skræddersyet Google annoncering

 En struktur baseret på mærker og specialtilbud

For at Bodyman kan opnå de bedste resultater, kræver det, at vi som samarbejdspartner dynamisk kan rykke fokus derhen, hvor chancen for det største afkast befinder sig, holdt op mod højest muligt antal salg.

Via vores samarbejde har vi helt nede på det taktiske niveau formået at pushe særtilbud og populære produkter ud til Bodymans kunder på de rigtige tidspunkter, så volumen af både salg og omsætning er steget markant. Og det er uden at gå på kompromis med ROAS og det overordnede afkast.

Mulighederne med Google Shopping-kampagner og vores erfaring har gjort os i stand til at være synlige på de rigtige mærker, når Bodymans potentielle kunder er i markedet for enten:

• Specialtilbud

• Specifikke brands

• Definerede produkttyper

Vi har haft mange bureauer gennem tiderne. Vi startede op i 2003, så vi ved lidt om, hvad der kræves af et bureau.”

Kåre Guldager Madsen

Co-Owner

 Evnen til at tilpasse fokus i særlige situationer → 50 % vækst i omsætning

Når udefrakommende omstændigheder rammer vores kunder, skal vi være hurtige til at tilpasse os. Både til Bodymans behov, men også Bodymans kunders behov.

Vi har stor fokus på dialog, og vi ved, hvor vigtigt det er at sætte os i vores kunders sted.

Når der sker ændringer i demografien og adfærden hos vores kunders målgrupper, er det essentielt, at vi via dialog og tæt samarbejde kan omstille fokus i en Google Ads konto til de skiftende behov.

Vi har trods udfordringer på markedet vækstet Bodymans omsætning med mere end 50 % i år, og afkastet er samtidig bedre end sidste år.

01

Skræddersyet annoncering
via Google Shopping

02

Rette kampagnestruktur,
der prioriterer de helt
rigtige produkter

03

Kunde ser og
køber produkterne

 Gennemsigtighed, dialog og videorapportering

Vi ved, at vi befinder os i en branche, hvor vores samarbejdspartnere og kunder ofte kimes ned af sælgere. Rigtig mange tilbyder på overfladen næsten det samme produkt. Udover at være enormt dedikerede og specialister på vores felt, skiller vi os ud ved at fokusere ekstremt meget på gennemsigtig afrapportering. Ikke nok med at vi hyppigt er i kontakt med vores kunder; vi går altid skridtet videre. Vores rapportering bakkes nemlig op af en videorapport, hvor vi gennemgår alle vigtige KPI’er og vores optimeringsarbejde i øjenhøjde. På den måde imødekommer vi vores kunders optimering af tid, da videoerne altid kan ses. Desuden har vi intet at skjule. Dette er en af de faktorer, der gør vores samarbejde rigtig stærkt. Det er med til at holde Bodyman konstant opdateret på, hvordan det går, og hvor der skal tilpasses fremadrettet.

Plutonic Media er uden tvivl det bureau, vi har haft det bedste samarbejde med.”

Kåre Guldager Madsen

Co-Owner

Vi glæder os enormt meget til at fortsætte samarbejdet med Bodyman og levere endnu stærkere resultater.

Klar til at opnå
mærkbare
resultater?

Bliv kontaktet til en uforpligtende
snak om jeres muligheder