Bodyman er en virksomhed, der sælger fitnessprodukter online og offline på det danske og svenske marked. Siden Bodyman blev stiftet i 2003 af Kåre Madsen, har de haft en ambition om at være de bedste; især når det kommer til deres produkter, deres webshop og deres markedsføring. Kommunikation, relationsopbygning og agilitet har været nogle af de nøgleord, der har skabt et langvarigt og tillidsfuldt samarbejde mellem Bodyman og Plutonic Media.

Herunder kan du læse om, hvordan vi har vækstet deres forretning via skræddersyet Google annoncering.

 

 

 

En struktur baseret på mærker og specialtilbud

For at Bodyman kan opnå de bedste resultater, kræver det, at vi som samarbejdspartner dynamisk kan rykke fokus derhen, hvor chancen for det største afkast befinder sig, holdt op mod højest muligt antal salg.

Via vores samarbejde har vi helt nede på det taktiske niveau formået at pushe særtilbud og populære produkter ud til Bodymans kunder på de rigtige tidspunkter, så volumen af både salg og omsætning er steget markant. Og det er uden at gå på kompromis med ROAS og det overordnede afkast.

Mulighederne med Google Shopping-kampagner og vores erfaring har gjort os i stand til at være synlige på de rigtige mærker, når Bodymans potentielle kunder er i markedet for enten:

Specialtilbud

Specifikke brands

Definerede produkttyper

Evnen til at tilpasse fokus i særlige situationer → 50 % vækst i omsætning

Når udefrakommende omstændigheder rammer vores kunder, skal vi være hurtige til at tilpasse os. Både til Bodymans behov, men også Bodymans kunders behov.

Vi har stor fokus på dialog, og vi ved, hvor vigtigt det er at sætte os i vores kunders sted.

Når der sker ændringer i demografien og adfærden hos vores kunders målgrupper, er det essentielt, at vi via dialog og tæt samarbejde kan omstille fokus i en Google Ads konto til de skiftende behov.

Vi har trods udfordringer på markedet vækstet Bodymans omsætning med mere end 50 % i år, og afkastet er samtidig bedre end sidste år.

Som det ses nedenfor, er det ikke en enestående måned, der leverer hele væksten. Den stigende omsætning har været kontinuerlig i hele 2020.

seo analyse video

Gennemsigtighed, dialog og videorapportering

Vi ved, at vi befinder os i en branche, hvor vores samarbejdspartnere og kunder ofte kimes ned af sælgere. Rigtig mange tilbyder på overfladen næsten det samme produkt. Udover at være enormt dedikerede og specialister på vores felt, skiller vi os ud ved at fokusere ekstremt meget på gennemsigtig afrapportering. Ikke nok med at vi hyppigt er i kontakt med vores kunder; vi går altid skridtet videre. Vores rapportering bakkes nemlig op af en videorapport, hvor vi gennemgår alle vigtige KPI’er og vores optimeringsarbejde i øjenhøjde. På den måde imødekommer vi vores kunders optimering af tid, da videoerne altid kan ses. Desuden har vi intet at skjule. Dette er en af de faktorer, der gør vores samarbejde rigtig stærkt. Det er med til at holde Bodyman konstant opdateret på, hvordan det går, og hvor der skal tilpasses fremadrettet.

Vi glæder os enormt meget til at fortsætte samarbejdet med Bodyman og levere endnu stærkere resultater.

Få tilsendt en personlig videoanalyse af din SEO-profil

Hos Plutonic Media benytter vi os ikke kun af personlig videoproduktion i vores rapportering.

Lige nu tilbyder vi også, at du kan få din helt egen personlige videoanalyse, hvor vi bl.a. slår ned på følgende spørgsmål:

Hvad er dit nuværende udgangspunkt?

Hvad er det for nogle søgeord, der kan skabe mest værdi for dig?

Hvad skal der til for at vælte dine konkurrenter af pinden?

Muligheden er for dig, der ønsker at arbejde ambitiøst med SEO og digital marketing – og nej, du behøver ikke at have et samarbejde med os i forvejen. 🙂

Læs mere og tilmeld dig herunder.

seo analyse video

 

Vi underviser ved

 

Vi har hjulpet en lang række virksomheder med at bygge bro mellem deres forretning og kunder. Vi skaber relevant trafik, øger omsætningen og styrker deres digitale tilstedeværelse.

Få en gratis analyse

Lad os tage en snak

Samtaler fører til forandring og vi kan hjælpe dig med at kortlægge den rette digitale strategi, så du kan indfri dine vækstmål. Vil du gerne overhale dine konkurrenter?