Visma LogBuy er markedets førende fordels- og rabatportal til medarbejdere i Danmarks største virksomheder, kommuner og organisationer.
Deres markedsføringsindsats handler derfor i høj grad om at skaffe kontinuerlige leads og få dem aktiveret i portalen efterfølgende. Her er det derfor essentielt, at vi som samarbejdspartnere kan forstå den her kunderejse og igangsætte de rigtige iniativer. som matcher deres digitale strategier.
LogBuy er både en salgskanal for de virksomheder gerne vil tilbyde rabatter og fordele via portalen, men også for slutbrugeren, som gerne vil have adgang til disse medlemsrabatter. Derfor agere Visma LogBuy bindeled mellem bruger og partner.
Effektiv SoMe-strategi med de rigtige annonceringstyper
En stor del af vores indsats går på sociale medier, hvor vi er tilstede på både Meta og LinkedIn. Her er mulighederne mange og med det rette setup og annoncetyper, formår vi at ramme folk flere forskellige steder i tragten. Det kan bl.a. være med:
I samarbejdet med Visma LogBuy har vi skabt en effektiv strategi med de rigtige annonceringstyper, som giver vores tilstedeværelse på de sociale medier (Meta og LinkedIn) ubegrænsede perspektiver. Vi er i stand til at komme i kontakt med mange personer i alle faser af deres kunderejse.
Helt konkret har vi:
- Delt annonceringen op i eksisterende brugere og nye potentielle kunder og partnere, da slutbrugere kontinuerligt skal mindes om de fede og billige rabatter, som Visma Logbuy tilbyder gennem deres portal, hvorimod virksomhederne skal tales til på en helt anden måde.
- Skabt trafikkampagner målrettet de eksisterende kunder for at minde dem om at bruge portalen og deres rabatter til LogBuys forskellige partnere.
- Udarbejdet Leadkampagner målrettet nye potentielle partnere og kunder hvor vi både testede et mere “corporate” annonceformat af med tal på hvad man får ud af at være LogBuy’s samarbejdspartner samt et format der var mere konkret og underholdende.
- Testet nye budskaber og kreativer for at finde ud af, hvad der virker bedst.