Hvad er Facebooks Call-Out-Feature?
Af det vi kender til, kommer Facebooks Call-Out-Feature til at fungere lidt på samme måde, som det er tilfældet på Google.
Når brugerne ser din annonce, vil den nye Call-Out-Feature highlighte de elementer, der måske kan være med til at overbevise om køb. Det kunne være elementer som ”gratis fragt” eller ”returpolitik”.
Som det er nu, kan Facebooks Call-Out-Feature dog ikke bruges i alle typer af annoncekampagner. Indtil videre er funktionen begrænset til trafik- og konverteringskampagner, men mon ikke funktionen udvides yderligere med tiden.
Sådan bruger du Call-Out-Feature?
Hvis Facebooks Call-Out-Feature kommer til at ligne det, platformen allerede nu har udrullet i et begrænset omfang, virker det til, at det bliver et rimelig simpelt værktøj at arbejde med.
Alt du behøver at gøre, er at trykke på knappen ”Udvælg Call-Outs”, når du opretter din annonce.
Herefter vil du blive mødt af et vindue, der vil give dig tre valgmuligheder:
- Fragt
- Betalingsmuligheder
- Returpolitik
Det fede ved den her funktion er, at du har mulighed for at benytte dig af en enkelt eller alle tre call-outs. Vælger du dem alle, vil Facebook sørge for optimering af funktionen, så du får de mest effektive kampagner.