I hele november måned er dine kunder blevet bombarderet med Black Friday kampagner. Og hvis du ejer en virksomhed, der har været med på bølgen, er du højst sandsynligt en af dem, der har været med til at fylde forbrugernes nyhedsfeed på diverse medier. Og det har forhåbentligt også båret frugt.
I hele november måned er du som annoncør muligvis blevet bombarderet med annoncer og guides, der har haft til formål at gøre dig klar til Black Friday.
Og når dagen så er overstået, hører du ikke mere. Mens uret tikker, og de sidste timer af Cyber Monday rinder ud, kan det føles som at stå på en efterladt slagmark, hvor det eneste, der er tilbage, er lyden af sand og sten, der blev blæst væk af vinden.
Men stilheden er kun kortvarig.
For så starter julehandlen.
Og selvom du også kan finde guides, der kan hjælpe dig med at få mest ud af din digitale markedsføring i forbindelse med julehandlen, så findes der ikke nær så mange guides, der fortæller dig, hvad du skal gøre efter Black Friday.
For tilbudsdagen er meget mere end en højere omsætning og en lavere dækningsgrad i en kortere periode.
Det er dagen (eller perioden), hvor du – hvis du har gjort dit annonceringsarbejde rigtigt – har indsamlet en masse værdifulde data. Og disse data skal du udnytte i din fremtidige annoncering.
Lad os komme til sagen.
Værsgo. Her får du en lækker infografik, som kan være din Post Black Friday Guide til din digitale markedsføring.